سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید مواد شیمیایی

مواد شیمیایی در واقع مواد اولیه تمام محصولات تولید شده در هر صنعتی را تشکیل میدهند. در نتیجه برای تولید محصولات با کیفیت ابتدا باید مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تهیه کرد. برند های معتبر و صاحب نامی همچون مرک و سیگما آلدریچ در زمینه تولید مواد شیمیایی قابل اعتماد و مطمئن هستند اما بازار مواد شیمیایی در کشور ما مانند سایر بازار ها درگیر محصولات تقلبی شده است. حساسیت مواد شیمیایی در کاربرد، خریداران مواد شیمیایی را بیش از دیگران نگران کرده است.در این مقاله قصد داریم تا فاکتورهای حائز اهمیت در خرید مواد شیمیایی را مورد بررسی قرار دهیم.

ایمن گستر شیمی یکی از معتبرترین نمایندگی های فروش مواد شیمیایی مرک و سیگما آلدریچ در تهران است که با تجربه ای چندین ساله در زمینه واردات مواد شیمیایی این اطمینان را به شما میدهد که محصولات ارائه شده توسط این نمایندگی قطعا از کیفیت و سطح استاندارد بالایی برخوردار هستند.

همان طور که در قسمت بالا گفته شد یکی از مهم ترین دغدغه های صنعتگران و پژوهش گران استفاده از مواد شیمیایی با کیفیت است.کیفیت در مواد شیمیایی به فاکتور های متعددی بستگی دارد.

مواد شیمیایی صنعتی

مواد شیمیایی صنعتی یکی از مهم ترین پایه های پیشرفت هر کشوری محسوب میشوند.چرا که مواد شیمیایی صنعتی نقش تعیین کننده ای تولید و ساخت و ساز هر صنعتی دارند.صنایع گاز ، فولاد و پتروشیمی از جمله صنایعی هستند که بر پایه مواد شیمیایی صنعتی شکل میگیرند.استون ، اسید استیک ، دی اکسید تیتانیوم ، سدیم کربنات و گلایکول اتر از جمله مواد شیمیایی پر کاربرد در صنعت هستند. مواد شیمیایی محافظ سطوح فلزی ، پاک کننده های صنعتی و ضد رسوب ها از جمله مواد شیمیایی کاربردی در صنعت هستند.

مواد شیمیایی آزمایشگاهی

مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جهت درصد خلوص نسبت به دیگر مواد شیمیایی متمایز میشوند. مواد شیمیایی آزمایشگاهی معمولا از درصد خلوص بسیار بالایی برخوردار هستند. از دیگر دلایل تمایز مواد شیمیایی آزمایشگاهی برگه ای شامل مشخصات دقیق ماده و همچنین برگه ی آنالیز است که هر آنچه را که محقق باید بداند در این برگه تحویل میگیرد. کاربرد مواد شیمیایی آزمایشگاهی بسیار گسترده بود و با گرید های مختلفی توسط کمپانی های معتبری همچون مرک و سیگما آلدیریچ تهیه و توزیع میگردد.

 

برندهای معتبر فروش مواد شیمیایی

کمپانی های بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که مواد شیمیایی تولید و عرضه میکنند. اما معمولا در هر زمینه ای تعداد محدودی از اعتبار و سابقه ی بالایی برخوردار هستند.کمپانی مرک آلمان و سیگما آلدیریچ آمریکا دو نام درخشان در زمینه تولید و توزیع مواد شیمیایی در سرتاسر دنیا هستند. ایمن گستر شیمی با سابقه ای چندین ساله در زمینه واردات مواد شیمیایی از برندهای معتبری همچون مرک و سیگما آلدریچ جایگاه معتبری را در این عرصه کسب کرده است.

کاربرد مواد شیمیایی

صنایع دارویی ، آزمایشگاهی ، آرایشی و بهداشتی ، نفت ، گاز و پتروشیمی و نساجی و دیگر صنایع از جمله کاربرد های مواد شیمیایی هستند که حساسیت خرید و فروش این محصولات را تا حد زیادی بالا برده است.به خصوص در صنعت دارویی حساسیت این موضوع بیشتر از باقی موارد است چرا که اغلب داروهای تولید شده به صورت مصرفی هستند و اگر دقت لازم صورت نگیرد میتواند خطر آفرین باشد.

نمایندگی های معتبر فروش مواد شیمیایی

مهم ترین فاکتور مشتریان در خرید تضمین کیفیت محصولات خریداری شده است.ایمن گستر شیمی یکی از معتبرترین برندهای وارد کننده مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی با ارائه خدمانی همچون ارائه گارانتی معتبر و مهلت تست ، ارائه مواد شیمیایی در مقادیر مختلف ، ارائه فاکتور رسمی ،ارائه محصولات اورجینال و تحویل محصولات به صورت پستی در کمترین زمان ممکن ،سعی بر آن دارد تا آگاهی مشتریان خود را در زمینه خرید مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی بالا برده و از این طریق اصل مشتری مداری را تا حد مطلوبی رعایت کرده باشد.